Cennik

Obowiązuje od 01.12.23r.-31.03.24r.

Ceny podane są za dobę, za pokój.
Rezerwacje prowadzimy od 1 października 2023r.
Rodzaj pokoju Cena
Pokój 1 os 230 zł
Pokój 2 os 390 zł
Pokój 3 os 585 zł
Pokój 4 os 780 zł
Dostawka 100 zł

W cenie pobytu:

  • nocleg
  • śniadanie w formie bufetu szwedzkiego
  • przechowalnia sprzętu pod stokiem w Przechowalni Waluś SKi - GRATIS!!! - szafeczki z suszarkami (cena szafki 45zł doba, a dla naszych gości w cenie pokoju)
  • 20% rabatu w wypożyczalni Waluś Ski przy stoku Kotelnica i Bania
  • rabaty do Termy Bania
  • parking monitorowany
  • podatek Vat

Dodatkowo bezpłatnie możliwość korzystania z:

  • bilardu
  • sali kominkowej

Na życzenie klientów organizujemy:

  • kuligi
  • kursy narciarskie prowadzone przez licencjonowanych instruktorów ze szkoły narciarskiej STOK 
  • przejażdżki na skuterach śnieżnych

Dodatkowo płatne:

  • łóżeczko dla dziecka 35 zł/ doba

Informacje dodatkowe:

  • Doba hotelowa zaczyna się o 16:00 a kończy o 11:00
  • Dzieci do lat 3 bezpłatnie, z rodzicami na łóżku
  • Opłata klimatyczna pobierana w dniu przyjazdu 1.30zł/osoba za dobę
  • Nie akceptujemy zwierząt
  • Na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia
  • Zastrzega się prawo do zmian cen
                                                                       
                                                                          REGULAMIN OBIEKTU:

1.      Pokój wynajmowany jest na doby hotelowe. Doba hotelowa trwa od godziny 16:00 do godziny 11:00. Jeżeli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.

2.      Śniadania w formie bufetu serwowane są od 8:30 do 10:00.

3.      Rezerwacji można dokonać telefonicznie, drogą mailową lub za pośrednictwem formularzy na stronie obiektu. Dokonując rezerwacji Gość wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celach marketingowych świadczonych przez Gościnna Chata Waluś  oraz w celach związanych z realizacją rezerwacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 962 z późniejszymi zmianami).

4.       Rezerwacji dokonuje się na osobę lub firmę, która będzie dokonywać płatności za usługi.

5.       Rezerwację należy potwierdzić wpłatą zadatku w wysokości min 30% wartości całego pobytu na konto bankowe w terminie do 7 dni od dnia złożenia wstępnej rezerwacji (pod uwagę brana jest data księgowania).

6.       Brak wpłaty zadatku w uzgodnionym terminie jest równoznaczny z automatyczną anulacją rezerwacji.

7.       Rezerwację uważa się za potwierdzoną po wpłaceniu uzgodnionego zadatku na konto.Jednocześnie wpłata zadatku, a tym samym dokonanie skutecznej rezerwacji oznacza potwierdzenie akceptacji niniejszego Regulaminu przez osobę dokonującą rezerwację.

8.       Zadatek wpłacony na poczet rezerwacji jest bezzwrotny.

9.      Istnieje możliwość jednorazowej zmiany terminu rezerwacji potwierdzonej wpłatą zadatku na inny termin w miarę dostępności miejsc noclegowych. Życzenie zmiany terminu pobytu należy zgłosić najpóźniej 21 dni przed datą przyjazdu pierwotnej rezerwacji. Termin nowej rezerwacji nie może przekraczać 2 miesięcy od momentu anulowania pierwotnej rezerwacji.

10.   Rezerwacja potwierdzona i następnie niewykorzystana w całości na skutek wcześniejszego wyjazdu lub późniejszego przyjazdu obciąża Gościa w 100% wartości usługi noclegowej, zgodnie z pierwotnie złożoną rezerwacją.

11.   Należność za pobyt należy uregulować w dniu przyjazdu.

12.   Jeżeli nie ustalono inaczej, niestawienie się Gościa w obiekcie do godz. 22:00 w dniu przyjazdu jest równoznaczne z anulacją rezerwacji i możliwością wynajęcia pokoju innemu Gościowi (dotyczy rezerwacji z wpłatą zadatku)

13.   Jeżeli nie ustalono inaczej, niestawienie się Gościa w obiekcie do godz. 18:00 w dniu przyjazdu jest równoznaczne z anulacją rezerwacji i możliwością wynajęcia pokoju innemu Gościowi (w przypadku rezerwacji bez przedpłaty).

14.  Goście zobowiązani są dokonać meldunku niezwłocznie po przyjeździe. W celu potwierdzenia tożsamości, osoba meldująca się ma obowiązek okazać dokument tożsamości ze zdjęciem. W przypadku odmowy okazania dokumentu tożsamości pensjonat ma prawo odmówić zameldowania Gościa.

15.  W obiekcie obowiązuje cisza nocna w godzinach od 22:00 do 6:00 rano.

16.   Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę.

17.   Osoby niezameldowane w pensjonacie nie mogą przebywać w pokoju.

18.   Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu powstałe z jego winy.

19. W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i używania ognia otwartego, w szczególności dotyczy to pokoi i łazienek. Naruszenie zakazu wiąże się z dopłatą w wysokości 500 zł. Wywołanie fałszywego alarmu przeciwpożarowego wiąże się z przybyciem straży pożarnej i karą pieniężną w wysokości 1500 zł.

20.  W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o jak najszybsze zgłoszenie ich w Recepcji. Obsługa obiektu zobowiązana jest bezzwłocznie reagować na zgłaszane uwagi odnośnie poziomu usług, funkcjonowania urządzeń i czystości poprzez podjęcie czynności mających na celu natychmiastowe usunięcie usterek i braków. Reklamacje zgłaszane w dniu wykwaterowania nie będą rozpatrywane.

21.  Hotel nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności od niego niezależne, np. przerwy w dostawie prądu lub wody.

22.   Parking przy obiekcie jest niestrzeżony i wolny od opłat.

23.   W obiekcie zabronione jest:

            -wynoszenie żywności poza teren sali konsumpcyjnej

-chodzenie w butach narciarskich po obiekcie oraz wnoszenie sprzętu sportowego do pokoi

-wprowadzanie zwierząt na teren obiektu

-zakłócenie spokoju

-zachowanie powszechnie uznawane za nieprzyzwoite

24.   Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na jego koszt za pośrednictwem kuriera. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji przedmioty te przechowywane będą przez miesiąc, a następnie przekazane na cele charytatywne lub zniszczone.

25..  Recepcja może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin pensjonatu wyrządzając szkodę w mieniu Pensjonatu lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników lub innych osób przebywających w pensjonacie albo też w inny sposób zakłócił pobyt Gościom lub funkcjonowanie pensjonatu. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do zarządzeń Kierownictwa, w szczególności zapłaty za poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia obiektu.

26.  Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu będą zobowiązane do niezwłocznego opuszczenia obiektu oraz do uregulowania należności za wykorzystane usługi. 

 

warto sie u nas zatrzymać

  • Góralski pensjonat
  • Centrum Białki Tatrzańskiej
  • Stoki narciarskie
  • Atrakcje dla dzieci

Nasza strona korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach użytkowników. Dalsze korzystanie ze strony, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę prywatności.